czwartek, 11 października 2018

Alemannia Aachen - SV Lippstadt 08 1:0

6 października 2018 r.
Regionalliga West - Alemannia Aachen - SV Lippstadt 08 1:0
Bramka: Bosing (85)
Widzów: 4 800
Cena biletu: 25 euro

Długo nie mogłem się zdecydować jaki mecz obejrzeć w ostatni weekend - wariantów było kilka ale ostatecznie postanowiłem wybrać się do Akwizgranu na mecz tamtejszej Alemannii. Samo miasto jest bardzo ładne i dzięki dobrej pogodzie mogłem chwilę pospacerować i poznać jego uroki. Ostatnie lata są niezbyt dobre dla kibiców Alemannii i zespół po sporym zjeździe znalazł się w regionallidze. Stadion pamięta lepsze czasy i z pewnością zasługuje na wyższy poziom rozgrywkowy. Bilet na mecz kosztował sporo - ponad 100 złotych na mecz IV ligi na dobry sektor. Pierwsza połowa była strasznie słaba i praktycznie trudno coś dobrego o niej napisać. Druga połowa była trochę lepsza i na szczęście padł w niej gol. Po spotkaniu pociągiem udałem się do Brukseli gdzie miałem zarezerwowany nocleg.


























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz