czwartek, 25 października 2018

Hetman Włoszczowa - Nida Pińczów 2:0

21 października 2018 r. Włoszczowa
IV Liga Świętokrzyska - Hetman Włoszczowa - Nida Pińczów 2:0
Bramki: Jarmuda (70, 77)
Widzów: 100


W sezonie 1998/99 i 1999/00 moja Sparta rywalizowała w IV lidze chełmsko-zamojsko-kielecko-tarnobrzeskiej. Były to jedyne sezony w historii klubu kiedy Sparta grała w lidze z drużynami z innego niż lubelskie województwa. Jednym z najdalszych (jeżeli nie najdalszy) był wyjazd do Włoszczowy na mecz z tamtejszym Hetmanem. Z uwagi na powyższe postanowiłem w miarę możliwości odwiedzać stadiony na których grał mój zespół. Wcześniej byłem już w Jędrzejowie i Skarżysku-Kamiennej. Dojazd do Włoszczowy jest szybki i wygodny - 1,5 godziny pendolino i jest się na miejscu. Stadion leży poza miastem i ze stacji Włoszczowa-Północ jest dość spory kawałek do przejścia. Długo myślałem, że w ten weekend zanotuje dwa bezbramkowe mecze, na szczęście w końcu padły gole. Obie bramki strzelił dla Hetmana Jarmuda i Hetman odnotował pierwsze zwycięstwo pod wodzą nowego trenera.



























  

1 komentarz:

  1. Sparta Kazimierza Wielka - też daleki wyjazd Sparty Rejowiec w tamtej lidze

    OdpowiedzUsuń