piątek, 12 października 2018

Standard Liege - FC Brugge 3:1

7 października 2018 r. Liege
Jupiler Pro Liga - Standard Liege - FC Brugge 3:1
Bramki: Carcela (37), Emond (62), Marin (79) - Luyindama (67-sam.)
Widzów: 26 883
Cena biletu: 36 euro

Do Liege chciałem się wybrać od dawna, jednak konkretne plany poczyniłem w tym roku. Kilka tygodni temu byłem bliski wyjazdu ale bilety na mecz zostały wykupione. Z kupnem biletu miałem największy problem bo do ich nabycia potrzebne jest wyrobienie karty kibica. W tym celu przed meczem w Akwizgranie udałem się do Liege – formalności szybko udało się załatwić i po chwili miałem kartę kibica i bilet na mecz. Następnego dnia z Brukseli pojechałem pociągiem do Liege. Duże wrażenie robi nowoczesny dworzec kolejowy a i miasto również może się podobać. Tego dnia na meczu była przygotowana oprawa z okazji 120-lecia powstania klubu – trzeba przyznać że oprawa wyglądała imponująco. Mecz był bardzo ciekawy i stał na wysokim poziomie. Gospodarze byli zdecydowanie lepszym zespołem i zasłużenie zgarnęli trzy punkty.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz