wtorek, 15 sierpnia 2017

Unia Solec Kujawski - Energetyk Gryfino 0:0

12 sierpnia 2017 r. Solec Kujawski
III Liga Grupa II - Unia Solec Kujawski - Energetyk Gryfino 0:0
Widzów: 200
Cena biletu: 8 złotych



Długo nie miałem konkretnych planów na ten weekend, ostatecznie dopiero w piątek usiadłem nad terminarzami. Dalsza podróż nie chodziła więc w grę i trzeba było szukać jakiś meczy w niedalekiej odległości. Tak wybrałem Solec Kujawski, którego od jakiegoś czasu chciałem się odwiedzić. Duży wpływ na mój wybór miała godzina meczu (pierwszy gwizdek o 11.00) dzięki czemu mogłem wrócić do domu o normalnej porze. W Solcu na inaugurację miały spotkać się drużyny, które w poprzednim sezonie uzyskały promocję do III ligi. Unia (mistrz IV ligi kujawsko-pomorskiej) podejmowała Energetyka Gryfino, który wygrał IV ligę w województwie zachodnio-pomorskim. Sam mecz to można krótko opisać, że się odbył. Było to bardzo nudne widowisko z małą ilością sytuacji bramkowych. Jeżeli w kolejnych meczach gra obu drużyn będzie wyglądała tak jak w inauguracyjnym meczu to nie wróżę im większych sukcesów. Tak więc już w trzecim swoim meczu w sezonie 2017/2018 zanotowałem bezbramkowy wynik. 






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz