czwartek, 31 sierpnia 2017

Borussia Dortmund - Hertha Berlin 2:0

26 sierpnia 2017 r. Dortmund
Bundesliga - Borussia Dortmund - Hertha Berlin 2:0
Bramki: Aubameyang (15), Sahin (57)
Widzów: 80 860
Cena biletu: 40 euro


Tak naprawdę to wyjazd do Niemiec został ułożony pod ten mecz. Wcześniej tylko myślałem żeby ten weekend wykorzystać do zagranicznych wojaży, ale do końca nie wiedziałem gdzie chcę jechać. Przeglądając terminarze zobaczyłem że Borussia gra o takiej porze, że można obejrzeć dwa mecze jednego dnia. Wiadomo, że bardzo trudno zdobyć bilety na Borussię bo większość spotkań jest wykupionych ale kiedy wszedłem na stronę klubową to zauważyłem, że do nabycia jest około 5 biletów. Szybko wybrałem ten który najbardziej mnie interesował, potem szybki zakup i bilet już był mój. Od tego czasu zacząłem układać szczegółowe plany dotyczące wyjazdu. Po meczu w Krefeld wróciłem do Duisburga, gdzie na stacji było sporo kibiców obu drużyn, wkrótce podjechał specjalny pociąg który jechał prosto na stację Dortmund Signal Iduna Park. Oczywiście skorzystałem z niego i w ten sposób dotarłem na miejsce. Stadion jest tuż przy stacji a tam już było morze kibiców. Na szczęście wszystko sprawnie poszło i wkrótce byłem już na jednej z najbardziej znanych piłkarskich świątyń. Meczu nie będę opisywał bo pewnie sporo z Was go widziało. Z pewnością nie da się opisać atmosfery kiedy spotkanie ogląda prawie 81 tysięcy widzów - jednym słowem było bosko i mam nadzieję, że kiedyś dane mi będzie jeszcze zobaczyć taki mecz. Po meczu udałem się do Essen, gdzie miałem zarezerwowany hotel.























1 komentarz:

  1. Zgadzam się, atmosfera w Dortmundzie wspaniała. Ja jak byłem kilka lat temu to akurat Lewy pauzował za czerwoną kartkę, ale udało mi się zobaczyć Kubę i Piszcza

    OdpowiedzUsuń