czwartek, 17 sierpnia 2017

Kartofliska.pl - Bar Ulubiona ETV Warszawa 1:1 (2:3 karne)

15.08.2017 r. Warszawa
Puchar Polski - Kartofliska.pl - Bar Ulubiona ETV Warszawa 1:1 (2:3 karne)
Bramki: Olkiewicz (64) - Kacprzak (54)
Widzów: 600



Po ponad roku ponownie wybrałem się na mecz w województwie mazowieckim. Może to trochę dziwnie wyglądać, gdyż mieszkam w Piasecznie, ale jakoś swoje plany meczowe układałem w innych regionach. W końcu nadarzyła się okazja by wybrać się na ciekawe wydarzenie – tj. mecz Kartofliska.pl z drużyną Bar Ulubiona ETV. To spotkanie odbywało się w ramach pierwszej rundy Pucharu Polski Okręgu Warszawa i szumnie zapowiadane było jako Dno Dna. Dodatkowym magnesem był fakt, iż spotkanie miało się odbyć na oldschoolowym stadionie Marymontu Warszawa, a tego obiektu nie miałem jeszcze w swojej kolekcji. Tak więc takiego wydarzenia nie mogłem przegapić. Mecz oglądałem w towarzystwie Jacka, który kilkakrotnie już na tym blogu pojawiał się w moich opisach. Trzeba przyznać, że bardzo fajna była organizacja meczu i dla mnie było to dobrze spożytkowane świąteczne popołudnie. W barwach drużyny Bar Ulubiona ETV można było zobaczyć kilku graczy, którzy z powodzeniem występowali w przeszłości na boiskach. Mowa o Jacku Cyzio, Macieju Śliwowskim czy Jacku Kacprzaka. Ten ostatni dał pokaz swoich umiejętności skutecznie egzekwując rzut wolny. Ostatecznie zwycięzcę miały wyłonić rzuty karne a te lepiej egzekwowali zawodnicy Bar Ulubiona ETV. 


































1 komentarz: