czwartek, 3 listopada 2016

Sparta Rejowiec Fabryczny - Frassati Fajsławice 3:2

29 października 2016 r. Rejowiec Fabryczny
Liga Okręgowa Chełm - Sparta Rejowiec Fabryczny - Frassati Fajsławice 3:2
Bramki: Barabasz (37), Oleksiejuk (80), K. Rutkowski (90) - M.Baran (15), Lipa (86)
Widzów: 100


Ta runda jest pod znakiem meczy Sparty - to już mój 9 mecz. Rekord liczby meczy w jednym sezonie (29 w 1997/98) z pewnością jednak nigdy nie zostanie przeze mnie pobity. Wówczas kopałem w juniorach i graliśmy przed seniorami - opuściłem tylko pierwszy mecz w sezonie, bo nasza drużyna nie zdołała się zebrać. Z pewnością dla nielicznych czytelników mojego bloga relacje z meczy Sparty są nudne i monotonne, ale wybaczcie, z czasem po kilku latach "na wygnaniu" (jak nazywam swój zarobkowy pobyt w Warszawie) człowiek zaczyna tęsknić za rodzinnymi stronami i częściej do nich wraca. Na szczęście w tym roku mecze Sparty są ciekawe i często do ostatnich minut trzymają w napięciu. Tak było i tym razem i zwycięski gol padł w drugiej minucie doliczonego czasu gry. Warte odnotowania jest trafienie debiutującego w ligowym meczu 15-letniego Dawida Oleksiejuka.  










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz