czwartek, 10 listopada 2016

Polonia Słubice - GKS Bledzew 3:1

5 listopada 2016 r. Słubice
Liga Okręgowa Gorzów Wielkopolski
Polonia Słubice - GKS Bledzew 3:1
Widzów: 30


Dwa lata temu wybierałem się do Słubic, ale w ostatniej chwili musiałem zrezygnować. Potem realizowałem inne plany aż w końcu udałem się nad zachodnią granicę. Bez wątpienia jest tam jeden z najciekawszych stadionów w Polsce. Warte odnotowania jest również, iż stadion obecnie jest wpisany do listy zabytków. Szkoda tylko, że w minioną sobotę tak mało widzów na nim przebywało w trakcie meczu. Ten miał dwie różne połowy - pierwszą nudną w której nie padł żaden gol i drugą z ciekawszymi akcjami i bramkami.


































2 komentarze:

  1. Na stadionie 30 osob oraz brak nawet mlyna, ja pierdole. Jeszcze pol roku temu bylem na meczu Polonii z Celuloza Kostrzyn, wtedy na stadionie z 300 widzow, w tym mlyn Polonii 70 osob wraz z oprawa i dopingiem przez niemal caly mecz. Minelo kilka miesiace i nagle taka lipa. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę skromny opis, ale nie będę się czepiał. Spora fotorelacja tego jakże efektownego obiektu. Trzeba będzie się na niego wybrać, bo faktycznie jest na czym oko zwiesić w przypadku niezbyt ciekawego spotkania ;)

    OdpowiedzUsuń