piątek, 4 listopada 2016

Leszkopol Bezek - GKS Pławanice-Kamień 1:1

30 października 2016 r. Bezek
A Klasa Chełm - Leszkopol Bezek - GKS Pławanice-Kamień 1:1
Bramki: Nowaczek (2) - Dudko (87)
Widzów: 30


W małej odległości od mojego rodzinnego Rejowca Fabrycznego znajduje się wieś Bezek, gdzie tamtejszy stadion nie został przeze mnie jeszcze "odhaczony". Od kilku lat wizytę w Bezku miałem w planach, ale zawsze coś sprawiało, że nie mogłem się tam udać. Tym razem też moje plany mogły zostać pokrzyżowane, bo tydzień wcześniej zepsuł mi się samochód. Na szczęście pojazd został naprawiony i mogłem wyruszyć w trasę. W Bezku za moich czasów (teraz zresztą też) nie było drużyny trampkarzy, a juniorzy zawsze grali niżej, więc też tam nigdy nie kopałem. Raz tylko, gdzieś w połowie lat 90-tych jak wracaliśmy z meczu w Wierzbicy zatrzymaliśmy się na drugą połowę meczu seniorów. Oczywiście dziś nie pamiętam kto był przeciwnikiem i w jakiej lidze był to mecz. Wróćmy jednak w bliższe nam czasy - do ubiegłej niedzieli. Tego dnia pogoda nie rozpieszczała - padał co jakiś czas deszcz i strasznie wiało. Na samym początku meczu gospodarze zdobyli gola, ale tuż przed końcem padło wyrównanie.  























2 komentarze: