wtorek, 26 maja 2015

Start Nidzica - Syrena Młynary 3:1

23 maja 2015 r. Nidzica
Liga Okręgowa warmińsko-mazurska II - Start Nidzica - Syrena Młynary 3:1
Widzów: 100
Cena biletu: 5 zł


Niektóre stadiony długo czekają zanim trafią na moją groundlistę - tak było m.in z obiektem w Nidzicy którego odwiedziny miałem w planach już dawno temu. Zwykle główną przeszkodą był fakt, iż Start swoje mecze rozgrywał w niedzielę, a tego dnia mało kiedy chce mi się dalej jeździć. Od tej rundy zauważyłem zmianę dnia rozgrywania meczy w Nidzicy i w końcu trafiłem tam na mecz. Wcześniej tradycyjnie chwilę pospacerowałem po mieście, gdzie najważniejszym zabytkiem jest oczywiście bardzo ładny zamek. Start walczy o powrót do IV ligi i był faworytem spotkania, ale zdobycie kolejnych 3 punktów przyszło mu ze sporym trudem. Syrena długo stawiała opór, jednak ostatecznie punkty zostały w Nidzicy
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz