środa, 20 maja 2015

MKS Oława - Bystrzyca Kąty Wrocławskie 3:1

16 maja 2015 r. Oława
III Liga Dolnośląsko-Lubuska - MKS Oława - Bystrzyca Kąty Wrocławskie 3:1
Bramki: Kluzek (67), Kohut (82), Garyga (90) - Ożga (22)
Widzów: 200
Cena biletu: 8 zł


Coraz trudniej przychodzi mi wybór meczu, tym razem dopiero w piątkowe popołudnie po bardzo długiej analizie terminarzy zdecydowałem się na Oławę. Za tym spotkaniem przemawiał fakt, że był to mecz za przysłowiowe 6 punktów - obie drużyny walczą o utrzymanie i punkty są niezwykle potrzebne. Dodatkowo w województwie dolnośląskim nie byłem na meczu 2 lata, więc kiedy pociągi pasowały mi z godziną meczu to postanowiłem wyruszyć w drogę. Mecz miał dwie różne połowy - pierwsza pod dyktando gości, w drugiej do głosu doszli gospodarze i w końcówce meczu zdołali przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść.























2 komentarze: