środa, 13 maja 2015

Bałtyk Gdynia - Leśnik Manowo 0:0

9 maja 2015 r. Gdynia
III Liga Bałtycka - Bałtyk Gdynia - Leśnik Manowo 0:0
Widzów: 200
Cena biletu: 10 zł


Prawie wszystkie moje tegoroczne podróże odbywały się na południe kraju, dlatego tym razem dla odmiany postanowiłem obrać przeciwny kierunek. Obecnie dzięki Pendolino podróż z Warszawy do Trójmiasta przebiega szybko i komfortowo. Na początek krótki spacer po mieście - akurat tego dnia miał miejsce bieg europejski i sporo ulic było zamkniętych dla ruchu. Potem skierowałem swoje kroki na Narodowy Stadion Rugby, gdzie swoje domowe rozgrywa Bałtyk Gdynia. Stadion ten znajduje się w pobliżu stadionu miejskiego, gdzie gości przyjmuje inny gdyński klub Arka. W poprzedniej kolejce Bałtyk strzelił aż 7 goli i liczyłem na podtrzymanie strzeleckiej formy w kolejnym meczu. Srodze się zawiodłem, choć pierwsze minuty nie wskazywały na takie zakończenie. W pierwszej połowie oba zespoły mogły strzelić gola, ale raziły nieskutecznością. Drugie 45 minut było bardzo słabe i ostatecznie po raz pierwszy w tym roku byłem świadkiem spotkania, które zakończyło się bezbramkowym remisem.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz