wtorek, 5 maja 2015

Sawena Sawin - Sparta Rejowiec Fabryczny 2:0

30 kwietnia 2015 r. Chełm
Liga Okręgowa Chełm - Sawena Sawin - Sparta Rejowiec Fabryczny 2:0
Bramki: Michalski (4), Dyczkowski (72)
Widzów: 40


Po ostatnich dalszych podróżach potrzebowałem chwili wytchnienia i w tym celu udałem się do swojego rodzinnego Rejowca Fabrycznego. Nie oznaczało to rozbratu z piłką nożną, bo w końcu mogłem obejrzeć w akcji moją Spartę. W przerwie zimowej w drużynie doszło do sporych zmian - o zmianie trenera pisałem już wcześniej, dużo było również roszad w składzie - odeszło kilku podstawowych zawodników, a na ich miejsce do pierwszej drużyny włączono juniorów. Powyższe z pewnością miało wpływ na wyniki i młody zespół dobre mecze przeplata słabymi. Młodzież póki co musi nauczyć się dorosłej piłki, a że sezon i tak można zapisać na straty to wyniki nie są najważniejsze. Sawena swoje mecze rozgrywa na stadionie w Chełmie przy ulicy Batorego - obiekt ten znam bo w trampkarzach grałem tam kilka razy. Od tamtego czasu stadion niewiele się zmienił, może tylko wówczas nie było ławek rezerwowych. Sam mecz był bardzo słaby, obie drużyny stworzyły bardzo małą ilość groźnych akcji - skrót z tego meczu zajął mi niewiele ponad 2 minuty.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz