czwartek, 16 kwietnia 2015

Viktoria Pilzno - FC Zbrojovka Brno 4:1

12 kwietnia 2015 r. Pilzno
Synot Liga - Viktoria Pilzno - FC Zbrojovka Brno 4:1
Bramki: Mahmutovic (12, 24), Kovarik (54), Horava (71) - Markovic (76)
Widzów: 11 128
Cena biletu: 150 koron czeskich


Na niedzielę w planach miałem jedno spotkanie - mecz lidera Viktorii Pilzno z FC Zbrojovką Brno. Od dawna stadion w Pilźnie to był mój numer 1 jeżeli chodzi o stadiony, które chciałem zobaczyć w Czechach. Kiedy przeglądałem terminarze to jak dostrzegłem, że mecz odbędzie się w niedzielę o 14.45 to postanowiłem udać się do Czech. Bilety na domowe mecze Viktorii dosyć trudno kupić, więc drugi raz w życiu postanowiłem nabyć miejscówkę na mecz u naszych południowych sąsiadów za pomocą internetu. Chciałem mieć pamiątkę z tego spotkania w postaci biletu więc zamiast e-biletu wybrałem opcją kupna zwykłej miejscówki. Po przyjeździe do Pilzna bilet czekał na mnie w sklepie klubowym. Wcześniej pospacerowałem trochę po mieście. Stadion Viktorii jest blisko dworca kolejowego i sąsiaduje ze słynnym browarem Prazdroj. Trzeci mój tegoroczny mecz w Czechach zaczął się od szybko strzelonej bramki. Od samego początku spotkania Viktoria osiągnęła dużą przewagę i bez problemu rozprawiła się z przeciwnikiem. Ostatnio Viktoria Pilzno zostaje mistrzem Czech raz na dwa lata i prawdopodobnie po swój trzeci mistrzowski tytuł sięgnę również w tym roku. Filmik podsumowujący moje wojaże po Czechach jest dostępny pod poniższym linkiem
https://www.youtube.com/watch?v=Iaxr3bQ3lCo




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz