wtorek, 28 kwietnia 2015

Dukla Bańska Bystrzyca - MSK Żylina 0:3

24 kwietnia 2015 r. Bańska Bystrzyca
Fortuna Liga - Dukla Bańska Bystrzyca - MSK Żylina 0:3
Bramki: Mihalik (48, 85), Jelic (44)
Widzów: 400
Cena biletu: 4 euro


Po blisko dwuletniej przerwie ponownie udałem się na mecz do Słowacji. Stan taboru kolejowego na Słowacji pozostawia wiele do życzenia, ale trasy kolejowe wiodą wzdłuż pięknych krajobrazów. W końcu po kilkugodzinnej podróży dotarłem do celu. Bańska Bystrzyca to nieduże, choć posiadające ładną starówkę i leżące w pięknym otoczeniu miasto. Po krótkim zwiedzaniu udałem się na stadion. Miejscowa Dukla z zaledwie 3 zwycięstwami okupuje ostatnie miejsce w tabeli i raczej na pewno po tym sezonie opuści ekstraklasę. Mimo słabej postawy to byłem zaskoczony garstką widzów obserwujących to spotkanie - na soccerway podano liczbę 712, ale te dane są bardzo zawyżone. Mecz od początku toczył się pod dyktando gości, którzy potrzebowali sporo czasu żeby przełamać obronę Dukli. Ogólnie spotkanie stało na niskim poziomie ale to mnie specjalnie nie zdziwiło bo do tej pory zazwyczaj trafiałem na Słowacji na przeciętne widowiska.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz