środa, 15 kwietnia 2015

FK Mlada Boleslav - Slovan Liberec 1:1

11 kwietnia 2015 r. Mlada Boleslav
Synot Liga - FK Mlada Boleslav - Slovan Liberec 1:1
Bramki: Scuk (60) - Luckassen (3)
Widzów: 3 230
Cena biletu: 100 koron czeskich


Po meczu w Lovosicach udałem się na kolejny meczyk. Zanim dotarłem na miejsce musiałem trzykrotnie przesiadać się, pociągi oczywiście wszystkie opóźnione i trochę podniosło mi się ciśnienie, ale na szczęście dotarłem ze sporym zapasem. Miasto Mlada Boleslav jest średnio ciekawe jeżeli chodzi o turystyczne atrakcje, więc skierowałem swoje kroki na stadion. Dawno nie było mnie na meczu czeskiej ekstraklasy, a że zazwyczaj trafiałem na ciekawe widowiska to liczyłem że tym razem tak samo będzie. Niestety mecz był średnio ciekawy, szybko gola zdobyli goście ale potem to mało było ciekawych wydarzeń na boisku. Ostatecznie gospodarze zdołali uratować remis, a ja po meczu ostatni raz tego dnia skorzystałem z pociągu, by udać się do Pragi gdzie miałem nocleg.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz