wtorek, 14 kwietnia 2015

ASK Lovosice - FC Novy Bor 6:0

11 kwietnia 2015 r. Lovosice
IV Liga Divize B - ASK Lovosice - FC Novy Bor 6:0
Bramki: Hanich (5), Salda (10), Faust (13), Sraga (28), Novotny (65), Obrtlk (69)
Widzów: 200
Cena biletu: 30 koron czeskich


Pierwotnie na ten weekend miałem w planach derbowy pojedynek pomiędzy Chrobrym Głogów a Zagłębiem Lubin, ale kiedy pojawiła się informacja że wszystkie bilety na ten mecz zostały wyprzedane to trzeba było szukać jakieś nowej opcji. Długo przeglądałem terminarze ale nic na dłuższą metę nie mogło przykuć mojej uwagi. W końcu w czwartek wieczór zrodził się pomysł wyjazdu do Czech. Kolejny raz wyszło, że lepiej wychodzą mi wyjazdy na spontanie i w krótkim czasie udało mi się zorganizować wyprawę. Podróż tradycyjnie zaczęła się nocnym pociągiem do Pragi, tam przesiadka na kolejny i jestem na miejscu - a moim celem było Lovosice. Od jakiegoś czasu miałem w planach tamtejszy stadion a to za sprawą ciekawej głównej trybuny. Sam mecz bez historii - dominacja gospodarzy zupełna, a wynik 6:0 to najmniejszy wymiar kary.
































1 komentarz:

  1. O byłeś tam !! Trybunę kojarzę jak najbardziej ale w jakim mieście została wybudowana to za chiny bym sobie nie mógł przpomnieć :) teraz może już zapamiętam .., Lovosice

    OdpowiedzUsuń