środa, 18 marca 2015

Stal Mielec - Znicz Pruszków 3:3

14 marca 2015 r. Mielec
II Liga - Stal Mielec - Znicz Pruszków 3:3
Bramki: Żubrowski (11), Nowak (56), Cholewiak (66) - Januszewski (7), Nawrocki (52), Górski (90)
Widzów: 3 000
Cena biletu: 15 zł



Ponownie jak w poprzednim tygodniu analiza terminarzy wskazywała na mecz w ramach rozgrywek II ligi. Za cel podróży obrałem Mielec – co mnie cieszyło bo dotychczas w województwie podkarpackim oglądałem zaledwie dwa spotkania. Początek podróży wyglądał podobnie jak tydzień temu – pociąg z Piaseczna do Warszawy, a dalej Pendolino do Krakowa. Pociągi tej kategorii jeżdżą punktualnie, więc bez trudu mogłem kontynuować dalszą podróż. Tym razem ze względu na remont linii kolejowej zmieniłem środek lokomocji na autobus i po niecałych dwóch godzinach dotarłem do Tarnowa. Tam miałem trochę czasu do kolejnej przesiadki, więc przez chwilę zwiedzałem miasto. W końcu znalazłem się w Mielcu, gdzie udałem się do jednego z baru na obiad. Następnie w oczekiwaniu na mecz przespacerowałem się po mieście. Chwilę później przeżywałem kolejne deja vu – bo zamiast biletu dostałem zwykły paragon. Na szczęście mecz był dużo ciekawszy niż ten z Brzeska – dużo goli, w tym ładnej urody (zwłaszcza dla Stali) i ciekawych akcji. Podobnie jak w meczu inaugurującym wiosenne zmagania Stal w końcówce straciła zawodnika, a w doliczonym czasie dwa punkty. Mimo licznych tego dnia wojaży czekała mnie jeszcze jedna podróż – do Rzeszowa, w którym miałem nocleg.


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz