wtorek, 24 marca 2015

Siarka Tarnobrzeg - Stal Stalowa Wola 2:1

21 marca 2015 r. Tarnobrzeg
II Liga - Siarka Tarnobrzeg - Stal Stalowa Wola 2:1
Bramki: Truszkowski (79, 83) - Jakubowski (15)
Widzów: 4 000
Cena biletu: 14 zł


Drugi raz z rzędu wybrałem się na mecz w województwie podkarpackim - od dawna chciałem powłóczyć się po tamtejszych stadionach bo fajnych drużyn jest tam bardzo dużo. Dodatkowo niemal co tydzień można trafić na jakiś ciekawy derbowy pojedynek. Tym razem moim celem były wielkie derby Podkarpacia - jak szumnie nazywano mecz pomiędzy Siarką a Stalówką. Osobiście uważam, że większym meczem w tym województwie są derby Rzeszowa, ale do Tarnobrzegu jechałem z nadzieją na obejrzenie ciekawego widowiska. Rzadko kiedy dzwonię do klubu ale dzień wcześniej wykonałem stosowny telefon, gdyż chciałem się upewnić czy bez problemu nabędę bilety w dniu meczu. Po otrzymaniu pozytywnej odpowiedzi nie pozostało mi nic innego jak wybrać się w podróż. Do Tarnobrzegu dotarłem zgodnie z planem i po spacerze z dworca kolejowego byłem pod stadionem. Tam czekała mnie niemiła niespodzianka bo znowu zamiast biletu dostałem paragon. Sam mecz jak to derby dużo walki. Gospodarze tego dnia byli lepszym zespołem i zasłużenie zgarnęli trzy punkty. Po meczu wracałem trochę inaczej bo nie do Piaseczna a do rodzinnego Rejowca Fabrycznego. 
Skrót z meczu dostępny jest pod poniższym linkiem
 http://youtu.be/3zsTVUte2So























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz