czwartek, 27 listopada 2014

Olimpia Olsztynek - Jagiellonia II Białystok 0:2

23 listopada 2014 r. Olsztynek
III Liga Podlasko-Warmińsko-Mazurska - Olimpia Olsztynek - Jagiellonia II Białystok 0:2
Bramki: Kądzior (48, 78-karny)
Widzów: 200
Cena biletu: 5 zł


Dopiero na sam koniec roku nabrałem większej ochoty na podróże i drugi raz z rzędu postanowiłem o wczesnej godzinie w niedzielę zerwać się z łóżka i udać się na mecz. Tym razem odwiedziłem województwo warmińsko-mazurskie, gdzie odbywał się jedyny tego dnia mecz w III lidze. Obecnie do Działdowa trasa kolejowa jest zmodernizowana (tędy kursować do Trójmiasta ma Pendolino) więc podróż minęła mi szybko. Do meczu miałem sporo czasu więc trochę pospacerowałem po mieście. Mecz rozkręcił się w drugiej połowie, gdzie po upływie kilku minut goście wyszli na prowadzenie. Chwilę później Olimpia mogła wyrównać stan gry ale zmarnowała rzut karny. Później goście strzelili drugiego gola i zasłużenie wygrali spotkanie.



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz