piątek, 14 listopada 2014

Błękit Cyców - POM Piotrowice 2:2

9 listopada 2014 r. Wólka Cycowska
Liga Okręgowa Lublin -  Błękit Cyców - POM Piotrowice 2:2
Bramki: Pranagal (55), Trześniak (85) - Sidorowski (68-sam.), Stadnicki (74)
Widzów: 80

Zazwyczaj jak jadę na weekend do domu to wracam po południu w niedzielę i  nie mam szans na jakiś mecz tego dnia. Tym razem perspektywa wolnego poniedziałku sprawiła, że mogłem gdzieś się wybrać. Postanowiłem razem z ojcem udać się na mecz Błękitu Cyców. Przed ostatnim podziałem administracyjnym drużyna z Cycowa należała do chełmskiego okręgu, pamiętam jak kiedyś grała w jednej lidze ze Spartą. Teraz Cyców leży w powiecie łęczyńskim i od tego roku występuje w lubelskiej okręgówce. Trochę pobłądziliśmy zanim znaleźliśmy boisko - te znajduje się przy lesie w Wólce Cycowskiej. Mecz miał dwa oblicza - senna pierwsza połowa w której nic wartego uwagi nie odnotowałem i ciekawsze drugie 45 minut. Tutaj wynik był sprawą otwartą i pomimo, że więcej z gry mieli goście to tym razem musieli zadowolić się wyłącznie jednym punktem.
























1 komentarz: