czwartek, 20 listopada 2014

Huragan Pobiedziska - Sparta Oborniki 1:4

16 listopada 2014 r. Pobiedziska
IV Liga Wielkopolska Północ - Huragan Pobiedziska - Sparta Oborniki 1:4
Widzów: 100
Cena biletu: 5 zł


Powoli kończą się moje tegoroczne wyjazdy, dlatego żeby mieć jak najwięcej pozytywnych wspomnień z tego roku zerwałem się z łóżka w niedzielę o 3.50 by obejrzeć mecz. Trochę pospałem w pociągu i po przesiadce w Poznaniu byłem na miejscu. Stadion Huraganu Pobiedziska to z pewnością jeden z ładniejszych obiektów na jakich obserwowałem w 2014 roku zmagania piłkarzy. Ładnie prezentują się trybuny po obu stronach i ciekawie wygląda jezioro tuż przy stadionie. Wynik nie odzwierciedla tego co działo się na boisku - co prawda zwycięstwo Sparty jak najbardziej zasłużone, ale jego rozmiary już nie. Huragan zwłaszcza w pierwszej połowie dobrze się prezentował ale raził nieskutecznością. Fakt, iż trochę zmarzłem na meczu świadczy, że powoli trzeba przyzwyczajać się do oglądania meczy już z perspektywy widza sprzed ekranu telewizora.






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz