czwartek, 7 sierpnia 2014

Orlęta Reda - Olimpia Sztum 0:2

25 maja 2014 r. Reda
IV Liga Pomorska - Orlęta Reda - Olimpia Sztum 0:2
Widzów: 50

Co prawda dwa razy nie wchodzi się do tej samej rzeki ale po namowach kilku osób ponownie postanowiłem przynudzać Was pisząc relacje z meczy, które dane mi było na żywo zobaczyć. Blog zakończyłem na meczu w Rumii, więc do opisu pozostał mi ostatni mecz z mojego majowego pobytu w województwie pomorskim. Często w podróżowaniu pomiędzy kolejnymi meczami korzystałem z usług pociągów spółki SKM w Trójmieście i tak samo było tym razem. Reda graniczy z Rumią więc podróż zajęła mi kilka minut - więcej czasu poświęciłem na pieszy spacer z dworca na stadion. Mecz średni - niewiele w nim było ciekawych akcji a zwycięstwo gości całkowicie zasłużone. 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz