poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kotwica Kołobrzeg - Ursus Warszawa 1:0

28 czerwca 2014 r. Kołobrzeg
Baraż o II Ligę - Kotwica Kołobrzeg - Ursus Warszawa 1:0
Bramka: Rydzak (49)
Widzów: 1 500
Cena biletu: 12 zł


Tym razem już ostatni mój mecz sezonu 2013/14, na który dość długo (prawie 10 godzin) jechałem. W końcu udało mi się dotrzeć na miejsce. Po pierwszym meczu w którym Kotwica pokonała w Warszawie "Traktorki" 4:2 rewanż wydawał się formalnością. Kotwica spokojnie pilnowała zaliczki a Ursus nie miał pomysłu na grę - efektem czego trafiło mi się słabej jakości spotkanie. Po meczu zaczął mocno padać deszcz więc szybko wróciłem do hotelu, zostawiając spacer po plaży na następny dzień. W zamian trafiłem na rzuty karne w meczu Brazylia - Chile i mecz Kolumbia - Urugwaj. Sezon 2013/14 zakończyłem więc 54 meczami w 6 państwach. Wynik mógłby być lepszy ale wiosną z różnych względów obniżyłem nieco loty.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz