wtorek, 30 kwietnia 2013

Sandecja Nowy Sącz - Arka Gdynia 1:2

27 kwietnia 2013 r. Nowy Sącz
I Liga - Sandecja Nowy Sącz - Arka Gdynia 1:2
Widzów: 1 700
Cena biletu: 15 zł
Bramki: Tuszyński (5) - Kuklis (16-karny), Surdykowski (41)



I Liga to temat przewodni moich tegorocznych włóczęg. Tym razem postanowiłem udać się na południe kraju. Z jedną przesiadką w Krakowie po blisko 8 godzinach spędzonych w pociągu dotarłem na miejsce. Najpierw krótkie zwiedzanie miasta – muszę przyznać, że nie spodziewałem się, że Nowy Sącz jest taki ładny. Potem już meczyk. Lepszą drużyną była Sandecja ale piłka nożna nie zawsze jest sprawiedliwa i trzy punkty jadą do Gdyni. W niedzielę miałem w planach dwa mecze ale życie szybko zweryfikowało powyższe plany, każąc mi wcześniej wracać do Warszawy.

































 

1 komentarz:

  1. Widzę, że niczym himalaista ośmiotysięczniki, zaliczasz kolejne stadiony polskiej I ligi. Powodzenia w realizacji ciekawego wyzwania.
    Moje Wielkie Mecze

    OdpowiedzUsuń