wtorek, 16 kwietnia 2013

Sparta Praga - Slavia Praga 3:1

13 kwietnia 2013 r. Praga
Gambrinus Liga - Sparta Praga - Slavia Praga 3:1
Bramki: Hubacek (19-sam.), kadlec (27), Krejci (84) - Vosahlik (50)
Widzów: 19 410
Cena biletu: 230 koron czeskich




Po raz drugi dane mi było obejrzeć derby Praskich S. W ubiegłym roku oglądałem mecz na stadionie Slavii, tym razem udałem się na obiekt Sparty. Mając w pamięci ubiegłoroczne doświadczenie myślałem że z dostaniem wejściówki nie będzie problemu. Z dobrego źródła dostałem informację że bilety mogą być wyprzedane. Zacząłem więc śledzić stronę Sparty i rzeczywiście wiadomości jakie pojawiały się sprawiły, że kupiłem bilet za pośrednictwem Ticketportal.cz. Okazało się to trafną decyzją bo przed stadionem, bilety można było kupić tylko od koników.
 
Przed stadionem byłem prawie 1,5 godziny przed pierwszym gwizdkiem sędziego. Bramy stadionu były jeszcze zamknięte więc cierpliwe czekałem przed wejściem, obserwując przy okazji przyjazd obu ekip. W końcu zaczęto wpuszczać ludzi na obiekt, więc chwilę później mogłem wykonać małą sesję zdjęciową stadionu Sparty.
Mecz zarówno pod względem sportowym jak i kibicowskim był lepszy niż rok temu. Co do spotkania to zwycięstwo Sparty całkowicie zasłużone, choć w drugiej połowie po kontaktowym golu wydawać się mogło że Slavia pokusi się o niespodziankę. Okazało się jednak, że honorowa bramka to wszystko na co gości tego dnia było stać.


















































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz