wtorek, 16 kwietnia 2013

Loko Vltavin - Arsenal Czeska Lipa 1:0

13 kwietnia 2013 r. Praga
III Liga CFL - Loko Vltavin - Arsenal Czeska Lipa 1:0
Bramka: Kozak (54)
Widzów: 160
Cena biletu: 40 koron czeskich

 
 


Pogoda coraz lepsza więc w końcu można zacząć planować dłuższe podróże. W miniony weekend postanowiłem udać się do Pragi gdzie mogłem udać się na stadiony które od dawna miałem w planach odwiedzić. Najpierw zaczęło się od drobnych kłopotów – pociąg Chopin złapał w Czechach dwugodzinne opóźnienie i do Pragi przyjechałem później niż zakładałem. Szybko skorygowałem plany i udałem się kolejnym pociągiem na stację Praga Holesovice, gdzie w pobliżu znajdował się obiekt 3 ligowej Loko Vltavin. Trafiłem pojedynek dwóch drużyn, które zajmują pozycje w górnej części 3 ligowej stawki. Mecz był bardzo nudny, gra głównie w środku pola a sytuacji bramkowych jak na lekarstwo. Jedyny gol padł po dośrodkowaniu z rzutu rożnego.  
 













 



















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz