wtorek, 1 maja 2012

MFK Ruzomberok - Slovan Bratysława 0:0

28 kwietnia 2012 r. Rużomberok
Corgon Liga - MFK Rużomberok - Slovan Bratysława 0:0
Widzów: 2 162
Cena biletu: 3 euro

Piękna pogoda na początek długiego weekendu (10 dni wolnego od pracy!) praktycznie nie pozostawiła mi innego wyboru niż kolejną piłkarską włóczęgę. Za cel obrałem Słowację, na której zamierzałem obejrzeć jedno ze spotkań tamtejszej ekstraklasy, w której podobnie jak u nas w górnej połówce panuje spory ścisk a szanse na wywalczenie krajowego prymatu zachowało kilka ekip. Jedną z nich jest aktualny mistrz kraju - Slovan Bratysława, który na swój mecz udał się do Rużomberoka. Gospodarze z kolei praktycznie grają już o nic. Nie oznacza to jednak że w potyczce z mistrzem kraju mieli przejść obok meczu i oddać bez walki punkty rywalom. W mojej ocenie byli w tym dniu lepszym zespołem jednak nie potrafili wykorzystać swoich szans. Slovan trochę mnie rozczarował - spodziewałem się że będzie walczył z większą determinacją, tymczasem zawodnicy z Bratysławy grali tak jakby remis był dla nich satysfakcjonującym wynikiem.
Spotkanie zakończyło się bezbramkowym remisem - dla mnie był to dopiero drugi mecz w tym sezonie na którym nie ujrzałem przynajmniej jednej bramki. Poprzedni taki wynik zanotowałem na meczu ... słowackiej ekstraklasy w Żylinie.  













1 komentarz: