wtorek, 1 maja 2012

MFK Havirov - Lokomotiva Petrovice 4:1

29 kwietnia 2012 r. Havirov
IV Liga Divize E - MFK Havirov - Lokomotiva Petrovice 4:1
Widzów: 220
Cena biletu: 30 koron

Do Havirova przyjechałem następnego dnia pociągiem z Żyliny. Potem na piechotę pokonałem dystans pomiędzy dworcem a stadionem - trochę źle obliczyłem odległości bo z mapy wydawało mi się że pokonanie tego odcinka nie zajmie mi aż tyle czasu. Ostatecznie potrzebowałem prawie godzinę, a w pewnym momencie zacząłem wątpić czy dobrze zaznaczyłem na planie położenie stadionu. W końcu trafiłem do celu, a na mecz wszedłem w 7 minucie przy stanie 1:0 dla gospodarzy. Obiekt przypadł mi do gustu a po chwili okazało się, że na ten sam mecz wybrali się Krzysztof z Elą oraz Arek. W doborowym towarzystwie przyszło mi obserwować walczących o zachowanie IV-ligowego bytu gospodarzy z zajmującą wysokie miejsce, ale grającą już o przysłowiową pietruszkę, ekipą z niedalekich Petrovic. Pomimo sporej różnicy w tabeli na boisku niepodzielnie panowali gospodarze, którzy ostatecznie spotkanie wygrali różnicą trzech bramek.
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz