poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Walka Kosów - Jedność Żabieniec 0:5

15 kwietnia 2012 r. Żabieniec
A Klasa Warszawa III - Walka Kosów - Jedność Żabieniec 0:5
Widzów: ok. 60

W poprzednim wpisie pochwaliłem pogodę to teraz dla odmiany padał deszcz i było dość chłodno. Jednak w niedzielne popołudnie postanowiłem udać się spacerkiem na stadion w Żabieńcu, który usytuowany jest ok. 30 minut pieszo od mojego mieszkania. O dość nietypowej jak na tą klasę rozgrywkową porze rozegrania spotkania (niedziela godz. 17) miał się odbyć mecz w ramach jednej z warszawskich grup A klasy. Pomimo że gospodarzem była Walka Kosów to zawody rozgrywane były na obiekcie jej przeciwnika - Jedności Zabieniec. Od początku przewaga należała do Jedności, choć w pierwszej połowie Walka starała się uprzykrzać przeciwnikowi życie najlepiej jak potrafiła. Druga połowa to praktycznie gra do jednej bramki i tylko dobrej postawie swojego bramkarza Walka może zawdzięczać że nie straciła w meczu więcej goli.























3 komentarze:

  1. Byliśmy na tym samym meczu.Fotorelacja z tego spotkania również na kartofliska.pl . Pozdrawiam Łukasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Ze zdjęć na kartofliska.pl wynika, że oglądaliśmy mecz w różnych miejscach. Pierwszą połowę oglądałem od trybuny z krzesełkami a po przerwie byłem na drugiej stronie. U Ciebie było odwrotnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak było jak mówisz.Do miłego zobaczenia.Tak na marginesie,na meczu w województwie lubelskim byłem dwa lata temu.Była to "B" klasa Zamość mecz Legion Komarów-Graf Chodywańce.To była taka prawdziwa "B" klasa jaką pamiętam kilkanaście lat temu.Boisko na łące ,kibice itp.Lubie takie klimaty.Ledwo stamtąd wyjechałem.Jak pogadałem z miejscowymi kibicami i powiedziałem że jestem z Warszawy to koniecznie chcieli bym został na poczęstunek.Wymogli obietnicę,że jak przyjadę następnym razem to już bez auta.Niestety nie miałem okazji do tej pory być w Komarowie,ale niezwykle miło wspominam ten mecz.

    OdpowiedzUsuń