poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Legion Pruszków - Salos Żyrardów

1 kwietnia 2012 r. Pruszków
B Klasa Warszawa IV - Legion Pruszków - Salos Żyrardów 2:1
Widzów: 10


Na zakończenie piłkarskiego weekendu udałem się do Pruszkowa, w którym wcześniej już kilkakrotnie gościłem. Wszystkie spotkania które obejrzałem w tym mieście toczyły się z udziałem miejscowego Znicza, tym razem dla odmiany skierowałem się na stadion na którym swoich rywali podejmuje występujący w B Klasie Legion.
Legion i Salos sąsiadują ze sobą w ligowej stawce i spotkanie było na remis, jednak klika minut przed końcem spotkania gospodarze strzelili zwycięską bramkę. Wcześniejsze dwa gole zostały zdobyte w pierwszych 45 minutach gry. Najpierw Legion strzelił bramkę po zamieszaniu w szesnastce przeciwnika. Salos odpowiedział bramką po dośrodkowaniu z rzutu wolnego.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz