czwartek, 12 kwietnia 2012

Okęcie Warszawa - Polonia Iłża 1:0

11 kwietnia 2012 r. Warszawa
IV Liga Mazowiecka Południe - Okęcie Warszawa - Polonia Iłża 1:0
Bramka: Aleksander Eibl (29)
Widzów: ok. 100

Po kilku zimnych dniach w końcu za oknem pogoda odpowiadała aktualnej porze roku. Korzystając z jej dobrodziejstwa po pracy udałem się na stadion stołecznego Okęcia, na którym miał być rozgrywany mecz w ramach rozgrywek o mistrzostwo IV ligi mazowieckiej grupy południe. Na wspomnianym obiekcie miałem już okazję obejrzeć zawody piłkarskie ale było to 5 lat, jak byłem raczkującym groundhopperem.
Teraz trafił mi się jeden z najgorszych meczy jaki ogladałem w obecnym sezonie. Oba zespoły stworzyły tak niewielką liczbę dobrych okazji do zdobycia bramki, iż do ich podliczenia spokojnie wystarczyłoby palców z jednej ręki. Praktycznie jedyną rzeczą, którą warto odnotować była piękna bramka z rzutu wolnego autorstwa Aleksandra Eibla.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz