piątek, 3 lipca 2020

Hertha Berlin - SC Freiburg 1:0

14 grudnia 2019 r. Berlin
Bundesliga - Hertha Berlin - SC Freiburg 1:0
Bramka: Darida (53)
Widzów: 37 343
Cena biletu: 32 Euro


Do tej pory żadna z relacji nie miała aż tak dużego opóźnienia – jednak z różnych przyczyn meczu w Berlinie nie udało mi się opisać ponad pół roku. W końcu mogę wrócić do grudniowego deszczowego dnia. Do Berlina udałem się pociągiem z Warszawy. Tego dnia pogoda była fatalna i przez długi czas padał deszcz. Takie warunki sprawiły, że Bożonarodzeniowy jarmark, na który udałem się przed meczem, był pozbawiony magii. Sam mecz był słabym widowiskiem i zakończył się wygraną gospodarzy, którzy byli lepszym zespołem. Po spotkaniu udałem się do Kostrzyna, gdzie miałem nocleg, a następnego dnia wróciłem do Warszawy.


















2 komentarze:

  1. Kolejny stadion, który gościł finał MŚ zaliczony. w tym roku były już jakieś mecze? pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko jeden mecz - wkrótce wrzucę relację

    OdpowiedzUsuń