czwartek, 19 grudnia 2019

Warta Poznań - Wigry Suwałki 3:0

1 grudnia 2019 r. Grodzisk Wielkopolski
I Liga - Warta Poznań - Wigry Suwałki 3:0
Bramki: Jaroch (27), Kupczak (52-karny), Ozga (90-sam.)
Widzów: 926
Cena biletu: 5 złotych

Po meczu w Częstochowie udałem się do Grodziska Wielkopolskiego, gdzie przenocowałem przed kolejnym meczem. Stadion na którym grała Dyskobolia od dawna miałem w planach, ale ciężko było mi go zaliczyć, bo ostatnio mało meczów było na nim rozgrywanych. Na szczęście dla mnie w tym sezonie swoje mecze domowe w Grodzisku Wielkopolskim rozgrywa Warta Poznań. Termin meczu z Wigrami był dla mnie sprzyjający więc ruszyłem w drogę. Na stadionie spotkałem się z Jackiem, z którym wspólnie obejrzałem spotkanie. Warta była dużo lepszym zespołem i zasłużenie zgranęła 3 punkty.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz