środa, 11 grudnia 2019

Hibernians - Balzan 2:1

24 listopada 2019 r. Ta'Qali
BOV Premier League - Hibernians - Balzan 2:1
Bramki: Iriberri (8, 83-karny) - Pisani (39)
Widzów: 400
Cena biletu: 8 Euro

Na Maltę wybrałem się głównie w celach turystycznych, ale w odróżnieniu od dwóch ostatnich takich wyjazdów tym razem udało się obejrzeć mecz. Spotkanie na które się wybrałem odbyło się na Narodowym Stadionie Malty. Obok znajduje się drugi stadion, na którym w tym samym czasie odbywał się mecz II ligi. Tego dnia na Narodowym Stadionie Malty odbywały się dwa mecze tamtejszej I ligi. Bilet w cenie 8 euro upoważniał do obejrzenia obu spotkań. Na pierwszy mecz (Mosta - Valletta) dotarłem w okolicach 75 minuty meczu i oczywiście tego meczu nie liczę do statystyk, choć jedną bramkę z tego spotkania widziałem. Chwilę po zakończeniu meczu rozpoczął się kolejny Hibernians - Balzan. Przez cały mecz kibice Hibernians prowadzili doping. Sam mecz nie był na jakimś tragicznym poziomie i nawet fajnie go się oglądało. Mecz wygrali Hibernians a po nim miałem autobus do Valletty, gdzie miałem nocleg.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz