środa, 5 czerwca 2019

Sparta Augustów - MKS Mielnik 1:4

1 czerwca 2019 r. Augustów
IV Liga Podlaska - Sparta Augustów - MKS Mielnik 1:4
Bramki: Krupiński (64) - Andryszek (16, 34), Wielogórski (45), Jakimczuk (46)
Widzów: 60

Początkowo na miniony weekend miałem inne plany, ale w meczu na który chciałem się wybrać została zmieniona godzina rozpoczęcia zawodów i musiałem szukać inną opcję. Postanowiłem udać się do Augustowa. Przed meczem miałem sporo czasu na zwiedzanie. Stadion w Augustowie z pewnością spodoba się miłośnikom stadionów w starym stylu. Drewniane ławki i liczne słupy podtrzymujące zadaszenie to z pewnością najbardziej charakterystyczne elementy obiektu w Augustowie. Mecz mnie zaskoczył bo Sparta znajdowała się wyżej w ligowej tabeli ale tego dnia grała bardzo słabo i zasłużenie wysoko przegrała. W tym meczu padł najszybciej zdobyty gol po rozpoczęciu połowy jaki kiedykolwiek na żywo widziałem. Na początku drugiej połowy zawodnik gości od razu po otrzymaniu podania zdecydował się na strzał i piłka przelobowała bramkarza. Była to 5, może 6 sekunda drugiej połowy.
  


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz