czwartek, 6 czerwca 2019

Pogoń Prabuty - Czarni Przemysław 1:1

2 czerwca 2019 r. Prabuty
Liga Okręgowa Gdańsk II - Pogoń Prabuty - Czarni Przemysław 1:1
Bramki: Woźniak (90) - Popielarz (85)
Widzów: 100

Mecz w Prabutach rozpoczynał się o nieludzkiej porze - niedziela godzina 11.00, więc żeby zdążyć na czas musiałem opuścić swoje mieszkanie tuż po 4. Na szczęście pogoda tego dnia była bardzo ładna więc mogłem mile i przyjemnie spędzić czas. Przez Prabuty wielokrotnie przejeżdżałem pociągiem udając się do Gdańska. Tym razem postanowiłem wysiąść z pociągu wcześniej niż zwykle i udać się na mecz w tej miejscowości. Mecz był nudny i zapowiadał się bezbramkowy remis. Na szczęście w końcówce doczekałem się bramek. Goście stracili 3 punkty niemal w ostatniej chwili - po rzucie karnym w trzeciej minucie doliczonego czasu gry.  






































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz