czwartek, 22 listopada 2018

Polonia Pasłęk - Płomień Turznica 5:1

18 listopada 2018 r. Pasłęk
Liga Okręgowa Warmińsko-Mazurska II - Polonia Pasłęk - Płomień Turznica 5:1
Bramki: Wiernicki (5, 54), Baran (65, 81), Szymański (90) - Dłużnik (80)
Widzów: 80


Czasami o wyborze meczu decyduje zwykły przypadek - tym razem były to dwie minuty bo tyle czasu spóźniłem się na pociąg. Na szczęście miałem w zanadrzu opcję rezerwową i wybrałem się do Pasłęku. Decyzji nie żałuję bo miasto jest ładne (jak wcześniej pisałem mam sentyment do małych miejscowości) a i w meczu padło sporo bramek. Co prawda spotkanie miało jednostronny charakter i stroną dominującą byli gospodarze, ale przynajmniej się nie nudziłem. Jedyny gol jaki udało mi się nagrać z tego meczu była ostatnia bramka dla gospodarzy, po której sędzia zakończył zawody. Był to prawdopodobnie ostatni w 2018 roku gol jaki widziałem na żywo na polskich stadionach.
 
































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz