czwartek, 6 grudnia 2018

Sampdoria Genua - FC Bolonia 4:1

1 grudnia 2018 r. Genua
Serie A - Sampdoria Genua - FC Bolonia 4:1
Bramki: Quagiliarella (25, 68), Praet (10), Ramirez (40) - Poli (17)
Widzów: 17 844
Cena biletu: 30 euro


W 2012 roku ostatni raz oglądałem mecz we Włoszech - od tamtej pory dwukrotnie odwiedziłem Półwysep Apeniński ale z meczami było mi nie po drodze. Wreszcie w tym roku wybrałem się do Włoch w celach wyłącznie niemal piłkarskich. Na wyjazd udałem się z Łukaszem, z którym kilka meczy udało nam się wspólnie obejrzeć. Za cel obraliśmy mecz Sampdorii Genui, w składzie której roi się od polskich zawodników, dodatkowo jej przeciwnikiem miała być FC Bolonia, której bramki strzeże Łukasz Skorupski. W piątek po pracy udaliśmy się do Modlina, skąd mieliśmy samolot do Bergamo. Szybki lot a następnie autobus do Mediolanu, gdzie mieliśmy hotel. Następnego dnia pociągiem dotarliśmy do celu. Cały dzień mieliśmy na zwiedzanie Genui i wieczorem ruszyliśmy na stadion. Mecz zwłaszcza w pierwszej połowie był bardzo dobry. Druga odsłona była słabsza ale nie ma co narzekać bo nie zawsze można zobaczyć 5 goli w jednym spotkaniu. Dodatkowo w meczu wystąpiło aż czterech Polaków. Nic dziwnego, że w dobrych nastrojach wróciliśmy do hotelu.      























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz