piątek, 16 listopada 2018

Sevilla FC - Espanyol Barcelona 2:1

11 listopada 2018 r. Sewilla
La Liga - Sevilla FC - Espanyol Barcelona 2:1
Bramki: Mercado (70), Ben Yedder (89) - Iglesias (38)
Widzów: 38 809
Cena biletu: 32,50 euro


Kiedy na stronie Ryan Air pojawiły się bilety z Modlina do Sewilli w bardzo atrakcyjnej cenie to długo się nie zastanawiałem i szybko je kupiłem. Wyjazd nastawiony był głównie na zwiedzanie miasta i okolic (oprócz Sewilli pojechałem do Kadyksu). Muszę przyznać, że Sewilla mnie urzekła i z pewnością będę chciał kiedyś tam jeszcze raz wrócić. Do końca nie wiedziałem czy uda mi się obejrzeć jakiś mecz. Na szczęście terminarz był dla mnie bardzo korzystny i godzina meczu - niedziela 18.30 bardzo mi pasowała. Jak jechałem to trochę żałowałem, że przeciwnikiem Sevilli FC miał być Espanyol, bo prawie dwa lata temu gościłem na jego stadionie. Jednak dobra postawa obu drużyn sprawiła, że było to spotkanie na szczycie - grała ze sobą druga z trzecią drużyną. Mecz był bardzo dobry i z pewnością warto się było na niego wybrać.






















    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz