czwartek, 27 września 2018

Weekend ze Spartą

        22 IX 2018 – A Klasa – Sparta II Rejowiec Fabryczny – Astra Leśniowice 4:2                                23 IX 2018 – Liga Okręgowa Chełm – Agros Suchawa – Sparta Rejowiec Fabryczny 2:6


Dwa mecze Sparty obejrzałem w ostatni weekend. Najpierw udałem się na mecz rezerw, które ostatnio słabo sobie radzili w lidze. Tym razem w składzie było kilka zawodników z pierwszej drużyny i od razu inny wynik. Z Astrą rezerwy wygrywali już 4:0 ale zmiany i zadowolenie z wyniku sprawiły, że przeciwnik dwa razy zmusił bramkarza mojej drużyny do kapitulacji. W niedzielę udałem się z pierwszym zespołem do Suchawy, w której nigdy do tej pory nie byłem. W ten sposób zaliczyłem kolejny obiekt. Sparta od początku kontrolowała mecz, pierwszą bramkę strzeliła już w 3 minucie i pewnie pokonała gospodarzy.





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz