piątek, 14 września 2018

GUKS Gorzkowice - Astoria Szczerców 0:1

9 września 2018 r. Gorzkowice
Liga Okręgowa Piotrków Trybunalski - GUKS Gorzkowice - Astoria Szczerców 0:1
Widzów: 80

Do Gorzkowic pewnie nigdy bym się nie wybrał, gdyby nie fakt iż stadion widać z okien pociągu. Kilka razy jak przemierzałem trasę na południe Polski przez Piotrków Trybunalski to obiekt widziałem i postanowiłem, że kiedyś wybiorę się tam na mecz. W końcu w minioną niedzielę postanowiłem wybrać się do Gorzkowic. Do Piotrkowa szybko można dojechać z Warszawy, a później przesiadłem się w pociąg osobowy. Sam mecz był słabym widowiskiem, z małą liczbą sytuacji bramkowych. Ostatecznie lepsi okazali się gości i to oni dopisali 3 punkty do swojego dorobku.































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz