piątek, 7 września 2018

Urlop

        18 VIII 2018 – Liga Okręgowa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Hetman Żółkiewka 2:0     19 VIII 2018 – A Klasa Chełm – Leszkopol Bezek – Sparta II Rejowiec Fabryczny 3:5  
        25 VIII 2018 – Liga Okręgowa Chełm – Unia Rejowiec – Brat Siennica Nadolna 1:3
        25 VIII 2018 – A Klasa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Znicz Siennica Różana 3:1
         26 VIII 2018 – Liga Okręgowa Chełm – Start Regent Pawłów – Sparta Rejowiec Fabryczny                                0:2
2      9 VIII 2018 – A Klasa Chełm – Zryw Gorzków – Sparta Rejowiec Fabryczny 4:1
  1 IX 2018 – Liga Okręgowa Chełm – Sparta Rejowiec Fabryczny – Unia Białopole 1:0



Urlop spędziłem w Rejowcu Fabrycznym. W tym czasie poza meczem Unia Rejowiec - Brat Siennica Nadolna, wszystkie spotkania były z udziałem mojej Sparty. W tym sezonie po raz drugi w historii grają rezerwy, które zostały zgłoszone do A klasy. Cieszy mnie ten fakt, bo dzięki temu mam kilka nowych stadionów do zaliczenia - jeden już udało mi się odhaczyć w czasie urlopu. Był to stadion w Gorzkowie. Kilka spotkań zapadnie mi w pamięci - w szczególności mecz w Bezku, gdzie rezerwy do przerwy przegrywały 3:0, a w drugiej połowie strzeliły pięć goli i wygrały to spotkanie. Dodatkowo w tym meczu od stanu 3:3 rezerwy grały w osłabieniu. Drugi mecz to pojedynek z Unią Białopole i zwycięstwo po golu w piątej (ostatniej) minucie doliczonego czasu gry. Na razie z wyników Sparty jestem zadowolony ale to dopiero początek sezonu. Liczę, że wreszcie uda się nam wywalczyć awans do IV ligi, co jest głównym celem na ten sezon. Urlop dobiegł do końca, stąd ten post na moim blogu. 































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz