czwartek, 9 sierpnia 2018

Sigma Ołomuniec - Viktoria Pilzno 0:1

4 sierpnia 2018 r. Ołomuniec
Fortuna Liga - Sigma Ołomuniec - Viktoria Pilzno 0:1
Bramka: Prochazka (88)
Widzów: 7 049
Cena biletu: 300 koron czeskich


Z pewnością najprzyjemniejszy moment dla każdego groundhoppera to chwila kiedy w końcu jest na meczu na stadionie, który długo był na jego liście życzeń. Tak było w przypadku stadionu Sigmy Ołomuniec, który od kilku lat miałem w planach odwiedzić. Zawsze jednak wybierałem inne obiekty zostawiając Andruv Stadion na późniejszy moment. W końcu udałem się na mecz do Ołomuńca. Nie miałem w sobotę szczęścia - po bardzo słabym meczu w Pardubicach trafiło mi się niewiele lepsze spotkanie. Już myślałem, że pierwszy raz w życiu zaliczę jednego dnia dwa bezbramkowe mecze - na szczęście w końcówce meczu padł jedyny gol. Po meczu udałem się do hotelu, który mieścił się ... pod jedną z trybun. Był to Hotel Gol, którego jako bazę noclegową z czystym sumieniem mogę każdemu polecić. Na stadion Sigmy kiedyś w przyszłości chciałbym wrócić i usiąść w ostatnim rzędzie na trybunie za bramką. Z pewnością widok z niej będzie niesamowity.




























  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz