środa, 8 sierpnia 2018

FK Pardubice - FK Varnsdorf 0:0

4 sierpnia 2018 r. Pardubice
FNL - FK Pardubice - FK Varnsdorf 0:0
Widzów: 795
Cena biletu: 50 koron czeskich


Pierwszy mecz o stawkę sezonu 2018/2019 obejrzałem w Czechach, a konkretnie w Pardubicach do których udałem się pociągiem. Obecnie nocny pociąg Chopin, którym niejednokrotnie jeździłem zmienił trasę i do Czech jedzie przez Kraków i Oświęcim. W Pardubicach mogłem świętować swój mały jubileusz - stadion miejscowego FK był moim 400 stadionem na którym oglądałem mecz piłkarski. Niestety mecz był słaby i zakończył się bezbramkowym remisem.

























1 komentarz:

  1. Pod koniec roku jest szansa, że też będę miał 400. Pardubice na głównej trasie kolejowej więc parę lat temu też skorzystałem z tej dogodności.

    OdpowiedzUsuń