środa, 1 sierpnia 2018

Huczwa Tyszowce - Sparta Rejowiec Fabryczny 4:1

28 lipca 2018 r. Tyszowce
Mecz Towarzyski - Huczwa Tyszowce - Sparta Rejowiec Fabryczny 4:1
Bramka dla Sparty: Adamiec (10-karny)
Widzów: 30


Nowy sezon został przeze mnie zainaugurowany w miniony weekend. Początkowo w planach miałem inny mecz ale kiedy sparing mojej Sparty został przełożony na sobotę to postanowiłem się na niego udać. Zwłaszcza, że mecz miał się odbyć na stadionie na którym nigdy nie byłem. Przeciwnikiem Sparty była Huczwa Tyszowce, która wywalczyła awans do IV ligi z zamojskiej okręgówki. W przeszłości obie drużyny miały okazje się ze sobą zmierzyć podczas ligowych spotkań w ramach lubelskiej IV ligi. Na mecz przyjechaliśmy lekko spóźnieni (podróżowałem busem razem z zawodnikami) i po krótkiej rozgrzewce zaczął się mecz. Pierwsza połowa zakończyła się remisem – w przerwie w barwach Sparty nastąpiło kilka zmian i druga odsłona była słabsza. Mecz zakończył się zwycięstwem Huczwy, w barwach której tego dnia wystąpiło kilku Ukraińców oraz dwóch ciemnoskórych piłkarzy. 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz