środa, 18 kwietnia 2018

Unia Swarzędz - Lubuszanin Trzcianka 4:1

14 kwietnia 2018 r. Swarzędz
IV Liga Wielkopolska Północ - Unia Swarzędz - Lubuszanin Trzcianka 4:1
Bramki: Stępiński (9, 61), Neumann (67), Węcławek (80) - Iwanicki (37)
Widzów: 150


Po derbach Rejowców byłem tak bardzo zły, że unikałem wszelkiego kontaktu z piłką nożną ale w końcu złość mi przeszła i zacząłem zastanawiać się nad kierunkiem kolejnej podróży. Długo nie mogłem się zdecydować aż w końcu wybrałem Swarzędz. W sumie od jakiegoś czasu ta miejscowość była na mojej liście więc w końcu nadszedł czas by ją odhaczyć. Obecnie trasa kolejowa Poznań - Warszawa jest remontowana i pociąg od Kutna jedzie okrężną drogą przez Gniezno, przez co czas przejazdu pomiędzy tymi dwoma miastami zwiększa się do 3,5 godziny. W Poznaniu przesiadłem się na pociąg osobowy i po chwili dotarłem do celu podróży. Stadion posiada jedną ładną trybunę, a w jego okolicach oprócz płyty głównej znajduje się boisko ze sztuczną trawą i stare boisko z naturalną nawierzchnią. Podczas meczu miejscowi kibice dużo rozmawiali o porażce Lecha Poznań z Koroną Kielce. Spotkanie które oglądałem w pierwszej połowie toczyło się pod dyktando gości, jednak w drugiej połowie do głosu doszła Unia i mecz zakończył się jej zwycięstwem.      














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz