środa, 25 kwietnia 2018

FK Poprad - Slavoj Trebisov 0:0

21 kwietnia 2018 r. Poprad
II Liga - FK Poprad - Slavoj Trebisov 0:0
Widzów: 350
Cena biletu: 3 euro


W poprzedni weekend wahałem się nad wyborem pomiędzy meczem w Popradzie a Ołomuńcem. Ostatecznie wybrałem pierwszą opcję i piłkarsko był to zły wybór. Dawno nie byłem na tak słabym widowisku, praktycznie żadna z drużyn nie miała nawet jednej sytuacji bramkowej. Z pewnością jakby ktoś pierwszy raz w życiu udał się na mecz piłki nożnej to po tym co zobaczyłby w Popradzie więcej na mecze by już nie chodził. Ogólnie to nie leży mi Słowacja - na 11 meczy, które obejrzałem w tym kraju był to już mój trzeci bezbramkowy remis. Na pociechę pozostaje fakt zaliczenia ładnego stadionu i spaceru po fajnym mieście.



























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz