czwartek, 19 kwietnia 2018

Polonez Mordy - Tęcza Korczew 1:2

15 kwietnia 2018 r. Mordy
A Klasa Siedlce - Polonez Mordy - Tęcza Korczew 1:2
Widzów: 100

Bardzo wcześnie musiałem w niedzielę zrywać się z łóżka żeby zdążyć na mecz w Mordach. Miejscowy Polonez swoje spotkanie zaczynał o 11 więc kilka minut po 6 byłem już w drodze na pociąg w Piasecznie. Koleją dotarłem do Siedlec, gdzie przesiadłem się do busa. Nie ukrywam, że stadion w Mordach chciałem zaliczyć z uwagi na nazwę miejscowości. Sam mecz bardzo mi się podobał - było dużo walki i składnych akcji. Tęcza prowadziła już 2:0 ale gospodarze strzelili kontaktową bramkę i starali się doprowadzić do remisu. Ostatecznie ta sztuka im się nie udała i goście dowieźli korzystny wynik do końca.

























   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz