piątek, 1 grudnia 2017

Benfica Lizbona - Vitoria Setubal 6:0

26 listopada 2017 r. Lizbona
Liga NOS - Benfica Lizbona - Vitoria Setubal 6:0
Bramki: Jonas (39, 66), Luisao (7), Salvio (48), Almeida (68), Zivkovic (87)
Widzów: 47 632
Cena biletu: 30 euro

Fajnie minął mi czas w Portugalii - udało mi się zobaczyć kilka miejsc i najważniejsze, że znalazłem czas na jeszcze jeden mecz. Wybierając się do Portugalii myślałem, że uda mi się obejrzeć tylko ten jeden mecz - na słynnym Estadio Da Luz. Chyba nigdy nie miałem takich perturbacji z kupnem biletu jak w tym przypadku. Bilet próbowałem kupić przez internet, wszystko poszło gładko, system pobrał z konta pieniądze, ale ... finalnie nie wysłał mi na maila biletu. Początkowo nie wiedziałem o co chodzi, pisałem w tej kwestii do klubu lecz nikt nie odpowiadał. Na szczęście po kilku dniach pieniądze zostały mi zwrócone. Nic to postanowiłem kupić bilet na miejscu. W żadnym sklepie klubowym nie była jednak prowadzona sprzedaż biletów. Pod stadionem też musiałem się sporo nachodzić ale w końcu nabyłem miejscówkę. Szybka kontrola i byłem na miejscu. Doping gospodarzy prowadzony był przez cały mecz, gości w sektorze około 50 osób. Mecz bez historii - od początku przeważali gospodarze, którzy szybko wyszli na prowadzenie. Gdy pod koniec pierwszej połowy jeden z zawodników gości otrzymał czerwoną kartkę, to było już wiadomo, że emocji w tym meczu nie będzie. Następnego dnia miałem lot powrotny do kraju. Z pewnością warto się polecieć do Portugalii i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam jeszcze raz wybrać.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz